29. mai 2011

Skjebnen deler kortene! Tre menn, fire barn!

Mulig noen har fått med seg at
 jeg venter tvillinger i november.
Ikke i min villeste fantasi kunne jeg tenke meg at jeg skulle få flere barn enn de to fantastiske jeg har fra før.

To barn som har hver sin far,
min konklusjon var,det får "pinadø" holde. 
Og jeg som tidligere dømt andre damer nedenom og hjem på grunn av liknende historier.
Så dum jeg har vært!
Hvordan i alle dagen kan jeg sitte og dømme folk jeg knapt nok kjenner for valgene de tar.

GUD BEDRE!
Jeg har måtte spist mange sure kameler med mugg på, på veien frem til i dag.
Selv om jeg tror at alle disse bedervede kamelene har gjort meg til et bedre vesen på mange plan,
 Er jeg dessverre sikker på at det kommer flere slike dager hvor jeg må true i meg noen kameler til!

Nå har det seg jo slik da at skjebnen nok engang har delt ut kortene sine for at jeg skal spille de.
For at jeg skal kunne leve med meg selv, endte valget på å gjøre det jeg mener er riktig.
Det er ikke min oppgave her i verden å bestemme hvem som skal få leve og hvem som ikke har livets rett.
Tror det er en mening med alt som skjer meg!

Mitt yngste gull er 20 mnd. Så det er ikke tvil i verden om at det kommer til å bli en prøvelse å være alene med tre små og en tenåring.
Det sies av de lærde at man får ikke tøffere prøvelser her i livet enn man kan takle å bære.
Med stolthet over min egen styrke i form av å stå for mine valg og meninger, 
ser jeg frem til å brette opp ermene og trå til med nye skippertak da mine små juveler ankommer denne verden.
For erfaringene mine sier meg at det jo bare en liten brøkdel av tiden de er små hjelpeløse babyer!
Tenk på alle gledene og all kjærligheten som kommer samtidig.

Jeg er utrolig heldig!

Så husk på at før dere dømmer noen for deres måte å leve sin tilmålte tid her på jorden,
så vær klar over at kamelene smaker ikke spesielt godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar