2. oktober 2011

Et sett med smekker!

Ja, nå er det bare 5 uker til tvillingene blir født :-)
Det er minimalt jeg orker å gjøre nå på slutten av denne rugeperioden.
Heldigvis skal jeg aldri ruge igjen, 3 svangerskap og 4 barn får jammen være nok :-)
Ingen kan si at jeg ikke er produktiv iallefall.
Jeg bare lengter etter å se jentene mine, bli kjent med de og holde de i armene mine.

Men tilbake til smekkene...
Jeg har prøvd å sy litt, selv om jeg må sitte sidelengs på stolen fordi  magen kolliderer i sy bordet.
Resultatet ble en smekke med ermer og hest til gulljenta på 2 år
og to små smekker med ku og sau til tvillingene.

Smekker med ermer er utrolig praktisk
når din lille skøyer skal spise og grise på egen hånd.
Så var to stk.klare til bruk.



Liten smekke med ku.


Og en liten til med sau....

Selvlaget mønster til smekke med ermer.
Bruker bare ett stoffstykke.

Mønster til liten smekke og hjerte mal.


Syns nå selv at de ble litt sjarmerende, så jeg har startet på et sett til i en annen farge.
men gikk typisk nok tom for sytråd midt under kantingen.
Vurderte å bruke svart eller grønn, men fikk heldigvis forklart meg selv at det ville være en ganske dum løsning og at det er bedre å vente til butikken åpner i morgen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar