2. juni 2011

Plag en gravid i dag !

I dag har det plutselig blitt sånn at de rundt meg,
det vil si tenåringen og min kusine,
har fått den særdeles dumme ideen at jeg skal sitte rolig og ta det med ro.
De har tydeligvis rottet seg sammen og har gjør den gravide gal dagen!
Jeg har et himla stort problem med å gi fra meg kontrollen.
Det å sitte i en stol å se at de jobber med å sette på plass partyteltet er som tortur for meg.


Vi har hatt snekkere på huset, da måtte teltet flyttes.
Så nå driver de to som rotter seg sammen mot meg å gjør all jobben alene.
Jeg syns liksom at det er litt merkelig da,
jeg vet jo at jeg skal være litt forsiktig og holde meg i ro ettersom jeg venter tvillinger.
Men hvorfor er det sånn nettopp i dag ?
Hva med i morgen, eller neste uke?
Jeg er alene med tenåringen og lillegull som er under 2 år,
så det er jo forsåvidt helt umulig å holde meg helt i ro frem til november.
Og hvor i ro må man være egentlig når men venter tvillinger?
Jeg er jo i knall form, så da er det jammen ikke lett.
Og det som er det verste er at jeg føler at jeg mister kontrollen,
og det er ikke en spesielt  god følelse når man egentlig er ltt kontroll freak!


2 kommentarer:

  1. Så fint at de passer godt på deg :)
    Flott "oppussing" på bloggen, det ble kjempefint!

    SvarSlett
  2. :-) Tusen takk Hilde :-)
    Er litt vanskelig å få bloggen bra, og så er jeg egentlig litt fersk på det selv om jeg har prøvd meg flere ganger før. Men denne gangen skal jeg ikke gi meg :-)

    Ja, det er vel egentlig godt at de passer på meg litt :-)

    SvarSlett